Frankwatching, dé community voor online trends, tips & tricks én met bijna een half miljoen volgers, geeft een inhoudelijk sterke (en uitgebreide) bespreking van Klanten die twijfelen kopen niet, het boek van Marja Silvertant en Simon van Duivenvoorde (Aiden). Nu waren autoriteiten als Steven van Belleghem (auteur en spreker), Arjen Woortman (e-commerce manager bij Nespresso) en Patrick Kerssemakers (oprichter FonQ) het in positieve zin al eens: Frankwatching trekt het breder: ‘Klanten die twijfelen kopen niet is een waardevol boek voor iedereen die een webshop beheert.’
‘De auteurs leggen duidelijk en met een vlotte schrijfstijl uit welke essentiële rol advies heeft in traditionele retail en e-commerce, en hoe je zelf een keuzehulp kunt ontwikkelen. Afgewisseld met aansprekende voorbeelden van bekende webshops en oefeningen ontdek je hoe je dit kunt doen. Daarmee is Klanten die twijfelen kopen niet een absolute must-have om te lezen, want wie wil er nu niet betere conversie, hogere klanttevredenheid, meer verkeer via organic search en meer terugkerende bezoekers?’
De hele boekbespreking lees je op de recensiepagina van Frankwatching: Verhoog de conversie in je webshop.