Meesterbrein #9; Jenny Elissen

FONK magazine gaat op bezoek bij Jenny Elissen. Founder at Giantleapers.com en auteur van  het boek Van Big Ideas naar Giant Leaps. Jenny Elissen is een van de grootste namen in de marketingindustrie en behoort tot de top van vrouwelijke ondernemers in Nederland. Ze werkte 25 jaar in branding, new business development en marketing intelligence. Gedurende een lange en succesvolle periode was ze CMO en CEO van TBWA Amsterdam.

Jenny is voorzitter en bestuurder van diverse NGO’s en ondernemingen die Giant Leaps nastreven. Als impact-investeerder is ze betrokken bij jonge, kwantumcreatieve ondernemingen en wil ze bijdragen aan een nieuwe, beter gebalanceerde wereld. Ze is creatief strateeg, actief in permacultuur, ‘waste warrior’, energy reader en healer, en co-auteur van Perfect World Principle.
Haar boek Van Big Ideas naar Giant Leaps verscheen 6 november 2018 bij uitgeverij Kompas en kreeg kort daarop een Engelse vertaling.

Big Ideas hebben de wereld veroverd. Nieuwe producten, diensten en concepten bereikten steeds beter en sneller de hoofden en harten van grote groepen mensen. Maar wat ooit Big Ideas waren, zijn inmiddels vaak niet veel meer dan ‘minder slechte’ ontwerpen: veranderingen, maar nauwelijks verbeteringen. We reageren op wat er al bestaat en strompelen achter de consequenties van onze besluiten aan. Wat de wereld écht nodig heeft zijn Giant Leaps: kwantumsprongen. In Van Big Ideas naar Giant Leaps introduceert Jenny Elissen een nieuwe manier van kijken naar de werkelijkheid. Ze beschrijft hoe we moeiteloos goed voelende besluiten kunnen nemen en onze transformerende creativiteit aan kunnen zetten om de wereld werkelijk vooruit te helpen. De prachtige bijvangst? We ontwerpen voor het geheel. Iedereen is betrokken, iedereen doet mee.

Zie hier de video

Tags :

Delen: